Kai Aasalo-Tismus, Maire Reigam, Evi Nuka, Maarja Pennar, Piret Kahu, Aili Kulli, Imbi Paulin, Katrin Tiivas, Lilian Peet, Ere Mägi, Inna Kuusk, Signe Tera (lapsehoolduspuhkusel), Eda Markov, Livia Jakobson, Urve Koemets, Kristel Väär, Kaie Valk, Merle Tuul, Kerli Mitt, Kersti Pruul, Ene Männik, Katrin Larm ja Maiki Vanahans.
Koolieelse lasteasutuse seaduse järgi on hoolekogu alaliselt tegutsev organ, kelle ülesanne on jälgida, et õppe- ja kasvatustegevus vastaks laste arengule ja huvidele ning teha sellesuunalist koostööd lasteasutuse personaliga. Hoolekogu koosseisu kuuluvad lastevanemate esindajad igast rühmast, õpetajate esindaja ning vallavalitsuse esindaja.
Hoolekogu:
Hoolekogul on õigus saada direktorilt ning valla- või linnavalitsuselt oma tööks vajalikku informatsiooni.
Oma töö korraldamiseks valib hoolekogu oma liikmete hulgast esimehe ja tema asetäitja.
Hoolekogu töövorm on koosolek, mis toimub vähemalt üks kord kvartalis hoolekogu esimehe või direktori ettepanekul.
Tarvo Avaste - Virmaliste rühma esindaja, hoolekogu esimees
Margus Treimann - Unistajate rühma esindaja, hoolekogu aseesimees
Andres Siitan - Tähetarkade rühma esindaja
Heiki Soome - Leiutajate rühma esindaja
Andres Kruusimägi - Ehakiirte rühma esindaja
Mihkel Lukk - Imeliste rühma esindaja
Katrin Tiivas - õpetajate esindaja
Birgit Tammjõe-Tulp - vallavalitsuse esindaja
Riiklik järelvalve on osa hariduse kvaliteedi tagamise süsteemist, mida viiakse läbi koolieelsetes lasteasutustes, algkoolides, põhikoolides ja gümnaasiumides sõltumata nende omandivormist.
Riikliku järelevalve käigus kontrollitakse haridusasutuse tegevust kompleksselt või üksikküsimustes.
Alates 01.09.2017 jõustunud uue seadusemuudatuse kohaselt teostab õppeasutuste ja nende pidajate nõustamist ning korraldab järelvalvet Haridus- ja Teadusministeerium. Välishindamisosakonna asejuhata on Hille Voolaid, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., tel.73 50 109.
Tegemist on tõenduspõhise programmiga, mille eesmärgiks on toetada laste sotsiaalsete oskuste arengut, õpetades neile empaatiat, tunnetega toimetulekut ja probleemide lahendamise olulisi samme. Tegemist on ennetusprogrammiga, mida rakendatakse tervele lastegrupile. Lähemalt saab programmist lugeda leheküljelt Samm-sammult.